+3804733 28328 dnz_21@ukr.net

ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ

Згідно річного плану роботи, в рамках тематичного вивчення організації фізкультурно-оздоровчої роботи  25-26 листопад в дошкільному навчальному закладі №21 «Оленка» проведено відкритті заняття.

 Вихователь  середньої групи №3 Ярошик Л.М. підготувала фізкультурний квест «У пошуках скарбів». «Капітан та матроси» охоче поринули в пригодницьку історію, сміливо долали перешкоди, знаходили підказки, виконували різноманітні завдання та впевнено йшли до цілі. Нарешті діти відшукали скарб – шоколадні ”монети та перлини”.

Інструктор з фізкультури Рожицин Г.Е. продемонстрував використання спортивних ігор і вправ як ефективний засіб фізичного виховання. Під час ”Фізкультурного калейдоскопу” діти старшої групи №7 вправлялись в елементах футболу, баскетболу…

18 листопада проведено семінар-практикум для вихователів

«Оптимізація рухової активності дітей за допомогою ігор з елементами спорту».

ОЛІМПІЙСЬКИЙ ТИЖДЕНЬ

З 6 по 10 вересня в ДНЗ №21 “Оленка” проведено Олімпійський тиждень.

Олімпійський тиждень — це захід, спрямований на популяризацію спорту, здорового способу життя та розвиток олімпійського руху в Україні. Тож в нашому дитсадку розпочався Олімпійський тиждень тематичними бесідами, іграми, веселою гімнастикою….

Упродовж тижня цікавими та захоплюючими були  День бігу, День стрибків, День кидання та метання.

Завершився Олімпійський тиждень закриттям Малих олімпійських ігор, ”Веселими стартами”, Олімпійським уроком, іграми та змаганнями.
Всім бажаємо міцного здоров’я, бадьорості і завжди дружити зі спортом. Надіємось, що серед наших вихованців є майбутні олімпійські чемпіони.

Головною метою ДНЗ №21 «Оленка» як Школи сприяння здоров’ю є формування і розвиток фізично, психічно, соціально і морально здорової особистості зі стійкими переконаннями та системою знань про здоров’я і здоровий спосіб життя, створення умов для збереження і зміцнення здоров’я вихованців, підготовка їх до суспільного життя. Основні завдання Школи сприяння здоров’ю:
–   опанування всіма учасниками педагогічного процесу основ теоретичних знань з культури здоров’я та усвідомлення цих знань як складової світогляду національно свідомої особистості; 
–   систематичне зміцнення здоров’я вихованців, дотримання здорового способу життя;
– здійснення психофізіологічної регуляції стану здоров’я вихованців.
Для створення умов цілісного розвитку вихованців дошкільного навчального закладу № 21 «Оленка» (ясла-садка коменсуючого типа) педагогічні та медичні працівники використовують комплекс різних засобів, до яких відносяться фізичні вправи (гімнастика, ігри, елементи спорту і туризму), природне середовище (повітря, сонце, вода), гігієнічні чинники (режим харчування, сну, занять і відпочинку, гігієна одягу, взуття, обладнання тощо).
Умовами цілісного розвитку дитини є використання в нашому дошкільному навчальному закладі здоров’язбережувальних та здоров’яформувальних технологій, які реалізуються комплексно через створення безпечного розвивального середовища, екологічно сприятливого життєвого простору, повноцінного медичного обслуговування, харчування, оптимізації рухового режиму, системного підходу до формування у дітей ціннісного ставлення до власного здоров’я і мотивації щодо здорового способу життя, дотримання гармонійних, доброзичливих взаємин між педагогом та вихованцями, самими дітьми. 
Педагогічний колектив та медичні працівники ДНЗ №21 «Оленка» створили  систему роботи, спрямовану на укріплення здоров’я вихованців садочка. Так до основних напрямків даної роботи можна віднести: медичну допомогу (надають медсестра садочка, дефектолог), корекційну роботу  (здійснюють логопед, інструктор з фізкультури, психолог, дефектолог), виховання у малюків бережливого ставлення до власного здоров’я, формування навичок здорового способу життя (здійснюють вихователі, музкерівник, логопед, дефектолог, інструктор з фізкультури).